PSIHOLOGIJA U OGLAŠAVANJU

Specijalističke studije


  1. POTROŠAČKO PONAŠANJE – STRATEŠKA APLIKACIJA
  2. ISTRAŽIVANJE POTROŠAČA
  3. SEGMENTACIJA TRŽIŠTA
  4. MOTIVACIJA POTROŠAČA
  5. LIČNOST I POTROŠAČKO PONAŠANJE
  6. POTROŠAČKA PERCEPCIJA
  7. POTROŠAČKO UČENJE
  8. STVARANJE I MENJANJE STAVOVA
  9. POTROŠAČKA KOMUNIKACIJA
  10. REFERENTNE GRUPE I PORODIČNI UTICAJI
  11. SOCIJALNA KLASA I KONZUMENTSTVO
  12. UTICAJ KULTURE NA POTROŠAČKO PONAŠANJE
  13. MNJENJE I DIFUZIJA INOVACIJE
  14. POTRŠAČKO DONOŠENJE ODLUKA
  15. ISTORIJE SLUČAJA

LITERATURA

Giles David (2003). Media Psychology. Lawerence Erlbaum Ass. Pub. London.
Featherson Mike editor (1990). Global Culture. Sage. London.
Syrett Matthew (2005). The Psychology of Advertising Failure 1 and 2. Marketing profs.com. New York.
Schiffman Leon G. and Lazar Kanuk Leslie (ninth edition 2007). Consumer behavior. Pearson. Prentice Hall. New Jersey.
Walter Scott (1994). The Psychology of Advertising. The Atlantic Monthly. January.